امروز یکشنبه 09 اردیبهشت 1403 http://lang.cloob24.com
0

آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS) آزمونی است که از آزمون آیلتس ساده‌تر است و برای مهاجرت به انگلستان به کار می‌آید. ساختار این آزمون با آیلتس آکادمیک و جنرال متفاوت است و عمری به مراتب کوتاه‌تر از این آزمون‌ها دارد. سوالات این آزمون مباحث روزمره و مهارت های عمومی زندگی مثل خانواده، مشکلات اجتماعی، اوقات فراغت، آموزش، علاقه‌مندی‌ها و حمل و نقل را در بر می‌گیرد. آیلتس لایف اسکیلز آزمون جوانی است که از سال 2015 راه اندازی شده و همه با سوالات مطرح شده در آن آشنایی ندارند. این مطلب آکادمی زبان تات را به صورت اختصاصی به این موضوع اختصاص دادیم.

شرکت در آیلتس لایف اسکیلز به چه کار می‌آید؟

دولت بریتانیا برای اینکه مهارت های زبانی افراد را جهت اعطای برخی ویزاها بسنجد، به آزمونی متفاوت از آیلتس جنرال نیاز داشت و بر همین اساس آیلتس لایف اسکیلز را معرفی کرد. تمرکز این آزمون روی اسپیکینگ و لیسنینگ است و مهارت‌های زبانی افراد را با شرکت در بحث‌هایی عمومی می‌سنجد. با این توضیحات آزمون لایف اسکیلز رایتینگ و ریدینگ ندارد.

چرا در آزمون آیلتس لایف اسکیلز تنها سوالات اسپیکینگ و لیسنینگ پرسیده می‌شود؟

این آزمون تنها برای نیازهای خاص مهاجرتی بریتانیا طراحی شده که فقط مهارت‌های لیسنینگ و اسپیکینگ برای آن اهمیت دارد. به این ترتیب نیازی نیست مهارت‌های رایتینگ و ریدینگ فرد ارزیابی شود و دریافت مدرک لایف اسکیلز در سطح تعیین شده، صلاحیت فرد برای دریافت ویزا و ورود به خاک انگلیس را مشخص می‌کند.

این آزمون مناسب همه افراد نیست و برای افراد با شرایطی خاص است. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این آزمون مانند؛ سیستم نمره دهی در این آزمون، معیارهای تعیین سطح شرکت کنندگان و... می توانید به مقاله آیلتس لایف اسکیلز (Life Skills) چیست؟

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه