امروز شنبه 08 اردیبهشت 1403 http://lang.cloob24.com
0

 

آهنگ­‌ها روشی فوق العاده برای آموزش واژگان جدید زبان انگلیسی به کودکان هستند. بهترین زمان استفاده از آهنگ، پس از معرفی واژگان جدید است. در ادامه برخی از آن­ها را معرفی می­‌کنیم که برای آموزش هرگروه از واژگان زیر مناسبند:

“7 Days A Week” – برای یادگیری روزهای هفته“If You’re Happy” – برای یادگیری احساسات“Put on Your Shoes” – برای یادگیری کلمات لباس“Rainbow Song” – برای یادگیری رنگ­ها

آهنگ‌های دیگر پیچیده‌­تر هستند و برای کودکانی که از قبل واژگان انگلیسی را می شناسند مناسب­‌ترند. در ادامه برخی از آن­ها را معرفی می­‌کنیم که برای آموزش کلمات زیر مناسبند.

“Let’s Go to the Zoo” – برای یادگیری نام حیوانات“I See Something Pink” – برای یادگیری رنگ‌­ها“One Little Finger” – برای یادگیری بخش­‌های مختلف بدن“Colors Song” – برای یادگیری رنگ­‌ها

تلاش کنید حتی کودکان خجالتی هم در خواندن شعر با شما همراهی کنند. برای این منظور، بخشی از آهنگ را خودتان بخوانید و سپس از آن­ها بخواهید با خواندن ادامه آهنگ، به شما پاسخ دهند.

استفاده از روش­های زیر کودکان را تشویق می­کند تا شما را در خواندن آهنگ همراهی کنند:

از کودکان بخواهید با حرکات دست و رقص با آهنگ همراه شوند.از کودکان بخواهید این ترانه را به صورت یک پروژه هنری نشان دهند.از کودکان بخواهید که شعر را با ایده خود تکمیل کنند.

تبلیغات متنی
فروشگاه ساز رایگان فایل - سیستم همکاری در فروش فایل
بدون هیچ گونه سرمایه ای از اینترنت کسب درآمد کنید.
بهترین فرصت برای مدیران وبلاگ و وب سایتها برای کسب درآمد از اینترنت
WwW.PnuBlog.Com
ارسال دیدگاه